Uppdatering

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag är så himla sjuk, är sjukskriven från jobbet veckan ut. Jag hatar att vara förkyld, speciellt eftersom jag är så sjukt rstlös!

Tänkte berätta lite om umeå resan men först jättedåliga mobilbilder från torsdagskvällen på anchor.

Erica & Jonna                                            Joanna

Dåså, till umeå.

Vaknar på fredag morgon och känner mej redan då lite krasslig (och bakfull). Lovar mej själv att aldrig mer gå ut kvällen innan jag ska sitta i en bil i 8 timmar... Men resan går jättebra i alla fall. Vi hade en fin hyrbil.

Vi stannade vid höga kusten bron på vägen upp.


Min favoritbild från resan är när Olof hoppar ett glädjeskutt.


När vi kom fram till min bror i umeå så gick vi ut och åt och handlade hem godis och bara slappade. På lördag morgon åkte vi in till stan och fikade på det bästa cafét jag någonsin fikat på. Det heter café schmäck, ni kan kolla in deras hemsida HÄR! Senare på kvällen var det dags för min brors 30 års fest!

Min bror blandar en rom & cola.

Folk

Tomas

Andreas & Bosse

Dance!

Sen gick jag och min karl hem tidigt eftersom vi skulle upp och köra.

Det var en sjukt kul fest! Sen blev det helt plötsligt söndag och det var dax att åka hem. Stannade till vid höga kusten bron igen, men denna gång under bron!


Ett sista stopp innan stockholm blev hos mina kära föräldrar som bjöd på middag.

Nu orkar jag inte skriva mera, måste försöka bli av med den här hemska förkylningen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh de e så fint där vid höga kusten! Bor bara några minuter från bron! På torsdag ska jag dit!! längtar!

& fasiken va brunt & trist mitt hår såg ut i din mobil!

Hoppas du blir bättre snart!

*puss

2009-05-22 @ 18:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0