Mors dag.... i DANMARK

Det där med tålamod är väl inte riktigt min grej. Läste almanackan på jobbet där det stog mors dag så jag kastade mej på telefonen och när mamma svarade ropade jag -GRATTIS PÅ MORS DAG! Min mamma blir aningen förvirrad och säjer fnissande att det inte alls är mors dag, jag slår upp dagens datum i almanackan igen och där står det mors dag danmark, jag hade inte tålamod att läsa klart en mening på tre ord. Bra där.

På vägen hem från jobbet idag så gick jag in en sväng på h&m. Dom som känner mej vet att min garderob är svart, svart, svart (och pyttelite vit) men idag köpte jag en randig blå tröja och ett prickigt grönt linne. Ett par svarta tights och knästrumpor blev det också.


Nä nu ska jag ta ett söndagsbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0