Utbildningar

Ja då var min plan att ta sej i kragen och utbilda sej kanske. Gjorde ju ett försök att plugga som inte gick så bra, läste psykologi och engelska (40 poäng tillsammans). Lyckades inte ta en enda poäng på den tiden, jag trodde väl att närvaro bettyde att man skulle närvara på klassfesterna. Men det är alltså ca 6 år sedan och mycket har hänt sedan dess. Har många funderingar, antingen kör jag vidare inom foto eller så byter jag helt. Jag har beslutsångest just nu men tror att jag kommer söka allt möjligt så får jag se sen. Krångligt sånt där, att bestämma sej för saker...

Återkommer då jag bestämt vad jag ska söka!

Tänkte ju lägga upp bilder från lägenheten med jämna mellanrum, hittade ingen jättebra bild på balkongen men den här får duga. Det var sjukt skumt ljus den dagen.

Vi har en 6 meter lång kungsbalkong högst upp på taket.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Fan vad fint! :D

2009-03-12 @ 16:57:49
URL: http://leadfed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0