Tillbaks i sthlm.

Herregud va snö det var uppåt! Så sjukt mysigt. Nedan bland bilderna syns en översnöad klädställning, haha!
Det är alltid kul att hälsa på mina föräldrar också, mamma hade lagat världens godaste mat, tack mamma! Och pappas funderingar kring saker och ting är alltid roande att lyssna på (hans hjärna verkar fundera lika mycket som min).

Såhär såg det ut!




Mamma skickade med oss hembakat bröd som vi värmde över brödrosten när vi kom hem och drack hemmagjord varm choklad till, ännu ett tack till mamma.



Nu ska jag fortsätta tjuvlyssna på Olof som pratar med min bror i telefon!

God natt...

Kommentarer
Postat av: mamsen

det är vi som ska tacka så det så välkommen åter

2009-03-05 @ 09:41:05
Postat av: vesna

fina bilder

2009-03-10 @ 23:14:55
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: mie



BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-10 @ 23:20:44
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0