Resa bort.

God förmiddag!
Jag sitter mest och längtar tills i morgon då jag och Olof tar en biltur uppåt ockelbo trakterna till min käre far. Ska bli så skönt att komma upp till lugnet, har bilarnas sus i öronen dygnet runt här i stan. Vi blir bara borta över dagen men det räcker för att vila upp öronen lite. Det är tydligen jätte mycket snö där uppe nu, ca 7 dm! Tar bilder i morgon så ni får se.

Bilder därifrån i december.


Huset.


Mamma, jag och pappa.


Nere vid ån.

Det är som att tiden stått still där uppe också, pappa eldar fortfarande med ved.



Nä nu ska jag kila till Åhlens!

Kommentarer
Postat av: wenge

vad skulle man annars elda med?

2009-03-03 @ 19:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0