Mycket att stå i

Hej hej.
Är inte lika nere idag. Känns skönt. Har varit på friskis & svettis på morgonen samt hämtat ut linserna på synsam, är så glad att dom kom innan helgen! Vi ska nämligen på en roadtrip nu igen, men jag kan inte säja vart än (så jävla populärt med överaskningar nu för tiden). Jag har i vilket fall sjukt mycket att göra innan vi åker så jag måste sätta igång nu.

Just ja, lägenhetsbilder skulle jag visa, men det får duga med en bild på vardagsrums taklampan som Olof (lampälskaren) har byggt ihop själv!



För er som inte vet vad ni ska göra i helgen så tycker jag ni ska se The Wrestler, den var bra. Här är trailern.


Kommentarer
Postat av: Lindström

Det där med roadtrips är lite jolligt tycker jag. Jolligt!

2009-03-13 @ 07:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0