Man ska inte ropa hej

Jag kan ju avslöja att jag var på världens roligaste kalas igår. Jag, Unoson och Olof styrde färden mot gävle. Det var min kompis Mackan Ström som fyllde 30. Hela o´learys var bokad bara till hans surprise party mellan 19-22. Mackan hade ingen aning!

Här är det mesta av folket som kommit dit för att fira honom. Det visades bilder på Mackan på en stor duk.


Födelsedagsbarnet.


Många paket!


Det kommer fler bilder senare, jag orkar bara inte nu. Det där med att inte ropa hej har jag lärt mej idag. Jag och Olof sov över hos min kompis Stefan (katten) och jag vaknade pigg som en lärka kl 06.20 i morse. Men nu kom smällen, måste försöka sova middag nu innan mitt huvud sprängs! Men det har sällan varit så värt det som efter igår... Jag har så sjukt fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0