Jahapp.

Det gick bra hos optikern, men som förväntat blev jag ordentligt mör i ögonen så det blev till att se fram emot en hel eftermiddag/kväll för mej själv (Olof skulle på spelning). Började verkligen tycka att det skulle bli riktigt skönt. Men lugnet varade inte länge, först kom min käre vän Jonas hit (mycket trevligt!) han såg också fram emot en ensam kväll för sej själv så han åkte tidigt hem.

Då började min ensamma kväll på riktigt, jag tog fram bak saker och började baka och njuta. Men så ringer Olof -bandet har ställt in så jag kommer vara hemma ikväll! Haha, det blir aldrig som man tänkt sej! Men det gör inget för han kommer hem och lagar sen middag till mej.

Jonas hade med sej sin dator så han la över massa bra filmer till min dator!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0