Where the action is

Oj, oj, oj vilken helg! Trots dåligt väder har jag haft så himla kul. I fredags åkte vi dit precis till Neil Young som såklart var en upplevelse. Igår kollade jag på Fever Ray som var så sjukt bra och efter det var det Nick Caves tur. Jag har aldrig lyckats se Nick Cave förut även fast jag är ett stort fan och jag blev inte besviken, han körde många extremt bra låtar som tex The Weeping song och Ship song!

Neil Young (bilder lånade av min bror då man inte fick ha med sej systemkameror in)


Nick Cave


Nu blir det lugnt med spelningar ett tag... tror jag.

Kommentarer
Postat av: Lindström

Är det Neil Young eller Agne Andersson på det översta kortet? Kusligt lika :)

2009-06-15 @ 07:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0