Fotolinjen och raringar på besök

Blev erbjuden en plats på fotolinjen igår, var någon som hade hoppat av. Men jag fick faktiskt säja nej, jag har lyckats skaffa mej andra planer till hösten. Känner inte att den utbildningen ger mej något just nu, jag pysslar på med dom fotojobb jag vill ändå liksom.

Hade besök av Joanna igår, lagade middag till henne och lärde henne lite knep med kameran (eftersom vi har ganska lika) Joanna antecknade som en flitig liten student.



Sen fick vi sällskap av Jonas och när Joanna gav sej av hemmåt så gick jag och Jonas till årstaviken och strosade.

En trevlig tisdag kväll helt enkelt...


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 11:25:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0