Varannan vatten!

Hej svejs.
Kalaset igår var kanon! Vi blev mellan 20-25 stycken hemma hos Mackan. Jag drack varannan vatten så jag är inte lika sliten idag som jag brukar kunna vara dagen efter, men om man glömmer det så kan jag rekomendera resorb som finns på apoteket (vätskeersättning).


Jag hade med mej vin och Olof till Mackan


Stefan var i stan!                                                       Kalasande folk


Födelsedagsbarnet och Pontus (som också hade med sej en stor fin kamera)

Pontus här ovan kan ni förresten lyssna på i p3 och p4 i programmet vaken, ni kan läsa mer om det HÄR 

Något annat man kan roa sej med en söndag är ju att kolla in Beyond Retros hemsida, eller helt enkelt bege sej dit, vintagemode för folk besatta av kläder, klicka HÄR

Nä nu ska jag fortsätta slappa framför tvn med Olof, sedan blir det nog en promenad till vitabergsparken i snön och ett restaurang besök skulle jag tro! Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Tess

bilder från mammaträffen idag :) kolla å kommentera blir jag glad

ha en toppen dag kram

2009-02-22 @ 13:59:23
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0