Onsdag!

Jahapp, då var det onsdag ännu en gång. Jag gick upp vid 08.00 när Olof skulle upp och jobba, själv gick jag till gymmet. Jag tränar på friskis & svettis, först och främst för att må bra men om man går ner några kilon så är ju det välkommet. Har blivit lite dåligt med träning nu efter både magsjuka och förkylning, men nu är jag igång igen.

Jag kom för den delen hem från en liten roadtrip i söndags, var borta halva förra veckan. Vi hann med skövde, jönköping, gränna, vadstena och linköping. Mest var vi såklart i Olofs familjs hus i vadstena där jag trivs så himla bra. Älskar såklart att bo i stan me men ibland måste även jag komma bort till lugnet.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0