Mycket snö i stockholm!

Kvicknade till runt 16 tiden och promenerade till vitabergsparken.

Det är mycket snö här nu! Jätteskönt, jag älskar snö. Folk åkte pulka i parken, jag hade velat ha en. Trillade omkull gjorde jag också. Första vurpan den här vintern, konstigt eftersom jag brukar trilla rätt ofta.


På vägen hem hade gatubelysningen slagit på.

Jag hade så himla gärna velat se oscarsgalan inatt men jag kommer inte orka, ligger redan ner i sängen och skriver det här. Jag har lite ångest för jag ska infinna mej hos tandläkaren kl 14.15 i morgon, det absolut värsta som finns!
Wish me luck!!


Kommentarer
Postat av: ugg boots cardy

Jag hade så himla gärna velat se oscarsgalan inatt men jag kommer inte orka, ligger redan ner i sängen och skriver det här. Jag har lite ångest för jag ska infinna mej hos tandläkaren kl 14.15 i morgon, det absolut värsta som finns!

Wish me luck!!Jag hade så himla gärna velat se oscarsgalan inatt men jag kommer inte orka, ligger redan ner i sängen och skriver det här. Jag har lite ångest för jag ska infinna mej hos tandläkaren kl 14.15 i morgon, det absolut värsta som finns!

Wish me luck!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0