God morgon!

Eller nja, jag har ju varit vaken sen kl 09, men i alla fall.
Sitter och lyssnar igenom glasvegas skiva, vet inte riktigt vad jag tycker. Asså jag gillar ju en del låtar som fan, men hela skivan i ett sträck blir lite enformigt.
Men min favoritlåt på skivan är It's My Own Cheating Heart That Makes Me Cry som ni kan lyssna på HÄR
Konstigt hur man ibland blir glad och peppad av deppiga låtar...

Fick ett roligt paket av min mamma igår förresten, hon brukar skicka tidningen buffé som jag älskar! Hon hade även skickat med mascara och eye liner vilket är behövligt då jag är värdelös på att köpa smink. Åsså dom obligatoriska disktrasorna som hon alltid skickar med (olika motiv varje gång). Tack mamma!

Nä nu måste jag dricka upp min smoothie!



Recept:

2 dl yoghurt
1 (liten) banan
2 tsk fiberhavregryn
åsså lite frysta hallon (eller annan fryst frukt)

Mixa och drick!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Varsågod min tös varsågod

2009-02-19 @ 23:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0