Fredag kväll!

Helg! Äntligen!
Det känns på något vis som att det har varit en trög vecka, men nu är den alltså över. Ikväll är det bara lugn och ro som gäller här hemma, jag och Olof ska göra hemgjord pizza och vila upp oss inför fest i morgon hos min kompis Mackan som fyller 28. Det ska bli så sjukt kul, jag blir sådär pirrig i magen. Känns alltid så bra när mina kompisar från mina gamla trakter är på besök, det enda som känns skumt är ju när dom åker hem igen och jag är kvar här.
Den här gången är det en av mina bästa kompisar katten (stefan) som kommer plus att jonas kommer vara där (han har ju bott i sthlm längre än mej men han är ändå uppifrån landet) och Mackan som fyller år är också hitflyttad uppirfån.

Men nu till det där med hår. Alla som känner mej vet hur mycket jag hatar att tvätta mitt hår! Men nu har jag faktiskt köpt en hår produkt! Den heter Kérastase Résistance Ciment Thermique, herregud vilket långt namn! Det är alltså en slags kräm för håret som man ska ha i när håret är blött, sen ska man blåsa håret eller platta (har köpt min första plattång också, vet inte vad jag fått för mej) då ska alltså håret inte bli lika slitet plus att det inte blir risigt i fuktigt väder m.m och det funkar faktiskt! Jättebra för blekt hår tex. Det bästa är att den håller i sej i upp till 5 tvättar så man måste inte hålla på med det varje gång, grymt.



Tänkte ge ett tips om någon hade tänkt gå ut och äta. En av mina favorit restauranger som ligger här i krokarna där jag bor, den heter á la crêpe. Kolla in deras hemsida HÄR

Puss och kram, nu blir det pizza bak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0