Trevligt sällskap

Tänkte bara ta det lugnt igår egentligen, men efter några glas på balkongen så bjöd vi hem lite sällskap i form av Lukas, Olivia och Unoson. Vi kollade på Rolling Stones live från 1980 och drack vin. Unoson var sist hem kl 02 så det blev inte sådär jätte sent, vaknade faktiskt utan ågren i morse!


Nu har jag och Olof promenerat till ställen på söder jag inte ens visste om, små söderkåkar med utsikt över gröna lund. Det vore det perfekta boendet! Men jag är extremt nöjd med hur vi bor nu också, men nån gång vill man ju ha lite större än en liten tvåa kanske? Nä nu ska jag gå igenom lite bilder medans Olof står vid spisen och lagar carbonara!


Kommentarer
Postat av: Dekki / Yugo 45

Stones funkar alltid:) Lyssnade på några bootleg-upptagna låtar från 1969 igår på jobbet:)

2009-04-06 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0