Påsken är över

Det var den påsken. Jag, Olof, mamma och pappa har tagit det lugnt! Varit ute och gått på söder mest, och ätit middag på patricia. Det har varit en bra påsk.

Har halkat efter lite med bloggen känner jag, svårt att komma igång igen.

Har fått fast tjänst på jobbet också, jag är så sjukt glad! En skräddarsydd 75% tjänst där jag lägger mitt egna 10 veckors schema! Har blivit erbjuden en gång förr men kunde inte ta det eftersom det var fasta tider och jag kan inte fota lika mycket då, men nu när jag får bestämma mina egna tider så funkar det ihop med fotandet hur bra som helst! Fick reda på allt igår så när jag kom hem hade Olof köpt tårta!

Nä nu ska jag bada mej lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0